Regulamin karty stałego klienta 3W S.A.

Tekst jednolity uwzgledniający zmiany wprowadzone w dniu 5.02.2025 r. w zakresie § 5, ust. 7

§ 1 Postanowienia wstępne

  1. Niniejszy Regulamin (zwany dalej również „Regulaminem”) określa zasady udziału w programie wydawania Kart Stałego Klienta 3W, skierowanych do klientów Marketu 3W S.A.
  2. Program wydawania Kart Stałego Klienta 3W jest organizowany przez 3W spółka akcyjna z siedzibą w Rudzie Śląskiej przy ul. Bukowej 13, 41-700 Ruda Śląska, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Gliwicach , X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000405318, legitymującą się numerem NIP 6412479943 oraz numerem REGON 241268500, o kapitale zakładowym w wysokości 2.527.320,00 zł wpłaconym w całości.
  3. Poprzez założenie karty oraz korzystanie z niej Uczestnik akceptuje Regulamin oraz zasady i warunki korzystania z Karty Stałego Klienta 3W.
  4. Kontakt dla Uczestników we wszystkich sprawach związanych z Kartą Stałego Klienta 3W, w tym w sprawach reklamacji:

3W S.A.
ul. Bukowa 13
41-700 Ruda Śląska

 adres mailowy: karty@3wdb.pl
telefon do kontaktu: 726 600 111

§ 2 Definicje

Na potrzeby Regulaminu przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć przedstawione w porządku alfabetycznym:

  1. Karta Stałego Klienta 3W – karta wydawana na okaziciela, uprawniająca posiadacza do dokonywania zakupów w Markecie 3W S.A. w celu uzyskiwania korzyści opisanych w Regulaminie.
  2. Konto – konto danego Uczestnika, na którym gromadzone są punkty.
  3. Market 3W – stacjonarny sklep sieci 3W prowadzony przez 3W S.A. położony na terytorium Polski.
  4. Punkt Obsługi Klienta – punkt obsługi klienta dostępny w każdym Markecie 3W.
  5. Rejestracja – proces mający na celu utworzenie Konta i uzyskanie statusu Uczestnika.
  6. Uczestnik – osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub inna jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy prawa przyznają szczególną zdolność prawną, która zgłosi chęć posiadania Karty Stałego Klienta 3W oraz dokona w tym celu rejestracji.
  7. Wydawca – 3W S.A., przy ul. Bukowej 13, 41-700 Ruda Śląska.

§ 3 Postanowienia ogólne

  1. Program wydawania Kart Stałego Klienta 3W umożliwia Uczestnikom gromadzenie na Kartach Stałego Klienta punktów, które uzyskiwane są w drodze zakupu produktów w Markecie 3W, a następnie podlegają zamianie na rabaty na kolejne zakupy.
  2. Karta Stałego Klienta 3W może być wykorzystywana wyłącznie w Markecie 3W.
  3. Wydawca zobowiązuje się do przekazania Uczestnikowi Karty Stałego Klienta 3W, a następnie do przyjmowania jej do realizacji w Markecie 3W.
  4. Karta Stałego Klienta 3W nie jest elektronicznym instrumentem płatniczym ani też kartą płatniczą.
  5. Saldo punktów dostępnych na karcie można sprawdzić w Markecie 3W w Punkcie Obsługi Klienta podając numer karty lub skanując jej kod kreskowy.
  6. Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za utratę, uszkodzenie lub zniszczenie Karty Stałego Klienta 3W po jej wydaniu Uczestnikowi. Uczestnikowi nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Wydawcy z tytułu utraty lub zniszczenia Karty Stałego Klienta 3W.
  7. Nie jest możliwe zablokowanie lub zastrzeżenie Karty Stałego Klienta 3W.

§ 4 Rejestracja

  1. Rejestracja Karty Stałego Klienta 3W następuje wyłączenie w Punkcie Obsługi Klienta w Markecie 3W.
  2. W toku Rejestracji, Uczestnik zostanie poproszony o podanie następujących danych:
    • Imienia i nazwiska,
    • Numeru telefonu,
    • Daty urodzenia (opcjonalnie),
    • Adresu e-mail.
  3. Dany numer telefonu może być używany wyłącznie przez jednego Uczestnika.
  4. Uczestnik w toku procesu rejestracji akceptuje Regulamin poprzez podpisanie oświadczenia w formie pisemnej. Akceptacja Regulaminu jest obowiązkowa w celu rejestracji Uczestnika. Uczestnik może również wyrazić dobrowolne zgody marketingowe.
  5. Po wypełnieniu formularza Rejestracji, akceptacji Regulaminu, ewentualnym wyrażeniu dodatkowych zgód, na numer telefonu Uczestnika wysyłany jest kod weryfikacyjny. W celu dokończenia procedury rejestracji Uczestnik zobowiązany jest do podania kodu weryfikacyjnego, o którym mowa w pierwszym zdaniu.
  6. W przypadku braku możliwości potwierdzenia rejestracji za pomocą kodu weryfikacyjnego Uczestnik może wyrazić pisemną zgodę na Rejestrację. Zgoda pisemna przechowywana jest w aktach rejestracyjnych Uczestnika.
  7. Odmowa podania kodu weryfikacyjnego, czy wyrażenia zgody pisemnej skutkuje brakiem dokończenia procedury rejestracyjnej oraz niewydaniem Karty Stałego Klienta 3W.
  8. Poprawnie przeprowadzona procedura rejestracji skutkuje wydaniem Uczestnikowi Karty Stałego Klienta 3W.

§ 5 Korzystanie z Karty Stałego Klienta 3W

  1. W celu rejestracji danego zakupu na Karcie Stałego Klienta 3W oraz uzyskania punktów Uczestnik zobowiązany jest do zeskanowania karty lub podania numeru telefonu przypisanego do karty podczas dokonywania transakcji zakupu.
  2. Uzyskanie punktów następuje wyłącznie w przypadku dokonywania transakcji o wartości przekraczającej 50 zł oraz gdy transakcja ta nie dotyczy produktów z kategorii „Top Produkt”, „Hit Cenowy” czy „Wyprzedaż”, jak również w sytuacji gdy Uczestnik w czasie zakupu nie korzysta z innej oferty specjalnej Wydawcy, w tym z udzielonych rabatów, czy oferty obniżonej ceny. Wartość zakupionych produktów z kategorii wymienionej w zdaniu 1 nie powoduje jej przeliczenia na punkty, ani przyznania rabatu, o którym mowa w ust. 4.
  3. Naliczenie punktów następuje według następującego schematu: 1 zł wartości transakcji = 1 punkt.
  4. Dokonując pierwszej transakcji z użyciem Karty Stałego Klienta 3W Uczestnik otrzymuje rabat w wysokości 5% na zakupy w Markecie 3W, z wyłączeniem towarów oznaczonych jako „Top Produkt”, „Hit Cenowy”, czy „Wyprzedaż”.
  5. Naliczone na Koncie Uczestnika punkty podlegają przeliczeniu na rabaty zgodnie z następującym schematem: 10 punktów = 0,5 zł rabatu.
  6. Punkty naliczone na Koncie Uczestnika w sposób opisanych w ust. 1-4 są ważne przez 180 dni od dnia ich naliczenia.
  7. W celu skorzystania z rabatu naliczonego w zamian za punkty Uczestnik podczas dokonywania zakupu oraz po uprzednim zidentyfikowaniu jego Karty Stałego Klienta 3W oświadcza z jakiej ilości punktów chce skorzystać w ramach danej transakcji, przy czym maksymalna wartość rabatu do wykorzystania na dany produkt nie może przekroczyć 90% jego ceny brutto.

§ 6 Odstąpienie od transakcji

  1. W przypadku odstąpienia przez Uczestnika od transakcji dokonanej z użyciem Karty Stałego Klienta 3W, w szczególności poprzez zwrot towarów, na podstawie uprawnień wynikających z przepisów prawa, punkty naliczone w wyniku tej transakcji zostaną odjęte z Konta Uczestnika.
  2. W przypadku częściowego odstąpienia od transakcji punkty zostaną odjęte w części odpowiadającej wartości zwracanych towarów.

§ 7 Reklamacja

  1. Uczestnik jest uprawniony do składania reklamacji związanych z funkcjonowaniem programu wydawania Kart Stałego Klienta 3W.
  2. Reklamacje mogą być przesyłane w formie elektronicznej na adres mailowy: karty@3wdb.pl. Wiadomość mailowa dotycząca reklamacji powinna być zatytułowana reklamacja oraz zawierać następujące informacje: oznaczenie Uczestnika (tj. imię i nazwisko, numer telefonu), numer Karty Stałego Klienta 3W, przedmiot reklamacji oraz jej uzasadnienie.
  3. Reklamacje mogą być również przesyłane w formie przesyłki pocztowej na adres korespondencyjny Wydawcy: 3W S.A., ul. Bukowa 13, 41-700 Ruda Śląska z dopiskiem na kopercie „Reklamacja”.
  4. Wydawca może wnioskować o uzupełnienie informacji zawartej w reklamacji przez Uczestnika, jeżeli podane dane będą uniemożliwiać nadanie reklamacji dalszego biegu.
  5. Reklamacja będzie rozpatrywana w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
  6. Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana w sposób wybrany przez Uczestnika, tj. w formie elektronicznej lub papierowej.

§ 8 Dane Osobowe

  1. Informujemy, iż zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dale jako „RODO”) administratorem Państwa danych osobowych jest 3W S.A. z siedzibą w Rudzie Śląskiej przy ul. Bukowej 13, 41-700 Ruda Śląska, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy w Gliwicach Wydział X Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000405318, REGON: 241268500, NIP: 6412479943, o wysokości kapitału zakładowego: 2 527 320,00 zł, wpłacony w całości (dale jako „Administrator”).
  2. Kontakt z Administratorem w sprawie dotyczącej przetwarzania danych osobowych jest możliwy w drodze korespondencji e-mail pod adres: biuro@3wdb.pl lub listownie (ul. Bukowa 13, 40-70 Ruda Śląska).
  3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO celem wykonania umowy łączącej Państwa z Administratorem, w tym kwestii związanych z rozpatrzeniem ewentualnej reklamacji oraz podjęciem działań przez zawarciem przez Państwa umowy z Administratorem. Ponadto, dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w celu badania satysfakcji z oferowanych przez Administratora usług , zgłoszenia skargi lub wniosku związanego z działalnością Administratora, czy zabezpieczenia dochodzenia ewentualnych roszczeń związanych z zawartą przez Państwa umową z Administratorem.
  4. Dane osobowe mogą być przekazane podmiotom przetwarzającym je na zlecenie Administratora, w szczególności podmiotom powiązanym kapitałowo lub osobowo należącym do grupy kapitałowej 3W, agencjom marketingowym, dostawcom usług zewnętrznych takim jak firmy logistyczne czy podmiotom świadczącym usługi IT, tylko w celu i zakresie niezbędnym dla realizacji ww. celu.
  5. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres trwania programu oraz przez okres 5 lat od zakończenia udziału Uczestnika w programie.
  6. Mają Państwo prawo żądania dostępu do Państwa danych osobowych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, przenoszenia oraz sprzeciwu wobec przetwarzania danych, a także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  7. Uprawnienia, o których mowa w ust. 6 można realizować poprzez ich zgłaszanie na adres mailowy: biuro@3wdb.pl raz listownie na adres: ul. Bukowa 13, 41-700 Ruda Śląska.

§ 9 Rezygnacja Uczestnika / zakończenie programu

  1. Uczestnik może w dowolnym momencie zrezygnować z udziału w programie.
  2. Rezygnacja może zostać dokonana poprzez pisemne wypowiedzenie umowy o udział w programie lub poprzez dokonanie dezaktywacji Konta Uczestnika w Punkcie Obsługi Klienta w Markecie 3W.
  3. W przypadku rezygnacji Uczestnika przypisana do jego Konta wartość transakcji zostanie unieważniona, a Karta Stałego Klienta 3W zostanie dezaktywowana.
  4. Wydawca może zakończyć obowiązywanie programu, zawiadamiając uprzednio Uczestników z wyprzedzeniem nie krótszym niż 14 dni.
  5. Informacja o zakończeniu obowiązywania programu zostanie wysłana Uczestnikom na numer telefonu podany przy rejestracji Karty Stałego Klienta 3W.
  6. Z tytułu zakończenia obowiązywania programu Uczestnikom nie przysługują jakiekolwiek roszczenia wobec Wydawcy.
  7. Po dniu zakończenia obowiązywania programu, Uczestnik nie będzie miał prawa korzystać z Karty Stałego Klienta 3W oraz z korzyści związanych z jej posiadaniem, w szczególności zweryfikować salda dostępnego na Koncie czy korzystać z rabatów naliczonych w zamian za punkty.
  8. Wydawca ma prawo do czasowego zawieszenia obowiązywania programu w przypadku wystąpienia zdarzenia siły wyższej, rozumianego jako nadzwyczajne i nieprzewidywalne okoliczności niezależne od Wydawcy, których następstw nie można było uniknąć mimo zachowania należytej staranności. W takich okolicznościach Wydawca powiadomi Uczestników o czasowej przerwie w korzystaniu z Karty Stałego Klienta 3W oraz podejmie działania mające na celu przywrócenie pełnej funkcjonalności. Uczestnikom nie przysługują żadne roszczenia w związku w czasowym zawieszeniem obowiązywania programu.

§ 10 Zmiany Regulaminu

  1. Wydawcy przysługuje prawo do zmiany postanowień Regulaminu w przypadku zaistnienia ważnych powodów, w szczególności zmian w obowiązujących przepisach prawnych, zmianą danych Wydawcy, czy stwierdzeniu niespójności w postanowieniach Regulaminu.
  2. Informacje dotyczące zmian Regulaminu będą komunikowane Uczestnikom w drodze korespondencji mailowej na podany przy rejestracji adres mailowy lub korespondencji tekstowej na numer telefonu.
  3. Zmiany w Regulaminie zaczną obowiązywać po upływie 14 dni od dnia poinformowania Uczestników w sposób określony w ust. 2 powyżej.
  4. W związku z zmianą Regulaminu Uczestnikom przysługuje prawo do natychmiastowego wypowiedzenia umowy udziału w programie. W takiej sytuacji odpowiednie zastosowanie znajdą postanowienia § 8 ust. 2-3 Regulaminu.

§ 11 Postanowienia końcowe

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 2 stycznia 2025 r.
  2. Regulamin jest dostępny w Punkcie Obsługi Klienta w Markecie 3W S.A. oraz na stronie internetowej.
  3. 3W S.A. jest dużym przedsiębiorcą w rozumieniu ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych.
  4. Wszelkie spory wynikające z postanowień niniejszego Regulaminu będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Wydawcy. Postanowienie to nie ma zastosowania do konsumentów oraz do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  5. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa, w tym postanowienia Kodeksu Cywilnego.
  6. Załącznikiem do niniejszego Regulaminu jest wzór oświadczenia o wyrażeniu zgody na przesyłanie informacji w celach marketingowych.